Ayzetuka Ysmn234 evet çıktı galiba biraz çok tatlı bi göbüşüm var😍 yakın zamanda foto çekilmedin çekince atarım🤗 inşallah tez zamanda geçer bulantıların canım😟 çok zor oldugunu tahmin edebiliyorum
Ayzetuka Ozlm38_ evet aynen öyle kalp atar gibi şiddetli seyirme hatta vücutta deprem oluyomuş hissi uyandırdı bende😅
Endo Ayzetukapzartesi kontrolde biraz endşelendirdi bizimki Nst de taşikardi çıktı 1 gece hastanede yattım kontrol altında tuttu doktorum şimdi iyiyiz çok şükür nazlı kızım ara ara heyecenlandorıyor bizi:) 32+4 oldu
Ayzetuka Ysmn234 ayy ben bu sohbetleri görmemişim 😁 Yekta beye bak sen maşallah sübhanallah nazar değmesin kuzuma😍
TugceG Ayzetuka kızlar ben 17 mayısta doğurdum 😅 biraz agrılarım var ama bebekte bende iyiyiz şükür 🙏🏻
Ayzetuka TugceG ayyyy gözün aydın canım darısı başımıza 🤗🤗😍😍😍😍 doğum tecrübelerini anlatırsan müsait olunca çok makbule geçer valla 😍
TugceG Ysmn234 şükür iyiyiz evdeyiz biraz dikişlerim agrıyor başka sıkıntımız yok bebişte iyi evimizdeyiz ☺️
Merve171214 Ayzetuka 13+3 günlük olduk 25inde kontrolümüz var umarım iyidir ama ben bulantı ve kusmaktan ölmek üzereyim 😊 siz napıosunz ne kdrlık oldunuz 🥰
Ayzetuka Merve171214 biz de 17+2 olmak üzereyiz bu ara gündemimizde bebişin hareketlerini hissetme konusu var 😍
Merve171214 Ayzetuka ayy inşallah bende erken hissederim herkes ilk gebeliğin 22 den önce hissetmezsin diolr 😓
Ayzetuka Merve171214 benim de ilk gebeligim eğer bu hissettiğim pıtırtılar minigime aitse 16 da hissetmeye başladım ben yicem onu ya 😁😍😍😍
TugceG Ayzetuka şöyle bşr kaç gün tam toparlayım kendimi istedıgınızı sorabilrisiniz seve seve anlatırım tabiki☺️
Ayzetuka Merve171214 böyle seyirme gibi ama şiddetli baya😍 bugün kayda değer bi hareket hissetmedim ama😞
Busraors Ayzetuka 35 haftalık olduk bizde artık çok ödemim var biran önce zaman geçsin istiyorum 😍 sizin kaç haftalık oldu nasılsınız 😊