Rabia88 yoo hayır yani doktorunla alakalı bir durum da olabilir. Ben kordonda Mete Beye gidiyorum doğumu Sada da yaptırıyor. Doğumun nasıl olacağını sordum normal yapmaman için hiç bir engelin yok dedi, hatta doğum koçluğumu bile yapacak 😊 Randevularda bazen gecikmeler oluyor, acil normal doğum çıktı orada deniyor. Bu yüzden benim doktorum için bu durum geçerli deģil. Bildiğim kadarıyla bu sezeryan fiyatı ama ikisi de aynı mı bilmiyorum. Bu hafta kontrole gittiğimde sorucam..