Burcum canım şükran hanim da fena değildi bir defa kendi doktorum yokken gitmiştim tabi ben Tülay hanımı öneriyorum. Suit oda iki odadan oluşuyor arada bir kapı var gelen misafirler vs yan odada agirladik ben sezeryan olduğum için zor geçti dikişler bebeği emzirmek normalde sürekli misafirler kapının önüne çıkarılıyor ya bu odada rahat rahat oturuyorlar ayriyeten iki wc ve ayrı çıkış kapıları da oluyor ilave ücrete değdi bence.senin doğum ne zaman canım?