Rabia88 Merhaba, bende araştırma hastanesini merak etmeye başladım son zamanlarda 🙂) şu an 37 haftalık olduk.. Sezeryanda Mete Bey kabul etmiyor ama normal doğum için aynı şey geçerli mi bilmiyorum. Yarın kontrolüm var sorup yazarım mutlaka.. Senin doğum normal miydi sezeryan mı? Siz ne kadarlık oldunuz 🙂