gullcannn mlkkk Balon haber çok canım ama doğruda olabilir. Bizde malatyaya açılacakmış çoğu oraya cekilecekmis diye duyduk heryerde bir haber var😂
gullcannn Alpaserdu Ayy inşallah ama işte duydunuzmu bilmem eş memleketi yasak deniyorya. Dediğim gibi daire burda birde yazmak zorunluydu inşallah çıkar diye ümit ediyorum
34_21_23 Alpaserdu basbayağı verdiler valla. Çokta üzülmüştük ama hayırlısı dedik geldik yapacak birşey yoktu
Alpaserdu gullcannn aslen Malatyalıyım bilmediğim başka şehirde yaşamaktansa Malatya’yı isterdim ama mecburi olmayınca tercihlerimize yazmadık 😊
Gulsurmeli Alpaserdu Merhaba Annemiz, Alpaserdu bilginiz var mı? Demişsiniz, Öneri etiketi altında bu tür postları topluyoruz. Annelerin Gün Odası etiketi dert, tasa vb postlar adı altında kullanılmaktadır. Keyifli Forumlar. 🌼
gullcannn Alpaserdu İnsallah canım bende öyle biliyorum. Birde Şırnaktan tayinciyiz bir zahmet ilk tercihimizi versinler yaa. 34 haftalık hamileyim Ankara ya ailemin yanına doğuma geldim. Eşim Şırnakta malum 1 aylık ilçe görevlerinde. Doğuma yetişsin diye dua ediyorum bir yandan nereye çıkacak belli değil stresten erken doğurucam 😂
gullcannn Alpaserdu İnşallah istediğiniz yer olur. Gittiğimiz yerlerde mutlu oluruz eşlerimizden çok ayrı kalmayız daha yurt dışı görevleri var o da kışa açılır sanırım.
34_21_23 gullcannn biz Hakkari’den batıya tercih verdik bırak ilk tercihi hiç bir tercihimize vermediler 😂
gullcannn 34_21_23 Istanbul ve Ankara eskiden mecbur değildi millet yazmıyordu. Tercih dışı çok çıkarmışlar. Ama bu sefer şikayetler olmuş onlarda Ankara ıstanbulu bu sene zorunlu tuttular tercih dışı vermemek için. Şuan tek umudum bu😂
34_21_23 buiyimi evet 3 yıllık görev süresinden sonra. nedenini bilmiyoruz bizimle birlikte bi kaç arkadaş daha tercih dışı yerleşmişti. Madem öyle tercih ettirme kafana göre gönder hiç değilse üzülmeyiz
34_21_23 buiyimi şans bizden yana olmuyor 😀 geçen yıl martta yurtdışı görevi sırası geldi tam rapor çıkardı herşeyi hazırladı gidecek virüs çıktı iptal oldu oradakiler de gelemedi. Sonra ha bu ay ha öbür ay gider dedik üstünden tam bir sene geçti çağırmadılar doğumuma 2 ay kaldı aradılar😀 bu sefer eşim dilekçe yazdı ertelemek istiyorum diye doğumda yalnız bırakmak istemedi. Aslında bizim şer bildiğimiz herşeyde bir hayır vardır her zaman hayırlısı dedim. Muhakkak buraya gelmemizde de bir hayır vardır