Zeydgoktug Alpaserdu bizde doğudan batıya tayinciyiz merakla bekliyoruz. Adana Kilis Antep üçlüsünden birini bekliyoruz ama hep adana olur gibi geliyo
mlkkk Zeydgoktug Adana ya bölge açılıyor canım çoğu tayinciyi adanaya çekecekler gibi bi söylenti var
Alpaserdu 34_21_23 Silivri şube açılacakmış oraya verirler muhtemelen sizi nerden tercih dışı verdiler
Zeydgoktug Alpaserdu evet yakın biraz o yüzden tercih ettik bide zorunlu tercih Ankara ve İstanbul vardı bakalım hayırlısı bekliyoruz
Gulsurmeli Alpaserdu Merhaba Annemiz, Alpaserdu bilginiz var mı? Demişsiniz, Öneri etiketi altında bu tür postları topluyoruz. Annelerin Gün Odası etiketi dert, tasa vb postlar adı altında kullanılmaktadır. Keyifli Forumlar. 🌼
mlkkk Alpaserdu Antalya’yı bilmiyorum canım da biz kilisteyiz Kilis özel harekata Adana Çek harekat müdürü geliyor sürekli oraya bölge açılacak diye ya Kilis’i kapatacaklar yada Kilis’ten personel çekecekler ve Adana’yı kaçıncı sırada olursa olsun yazan herkesi çekecekler diye bi söylenti var ama teşkilatta balonda çok oluyor ne kadar doğru göreceğiz 😊
Alpaserdu mlkkk zorunlu olsaydı tek kategoriye koyarlardı yada şube açılacaksa doldurmak için yaparlar her ihtimal olabilir beynim error verdi 😂
gullcannn mlkkk Balon haber çok canım ama doğruda olabilir. Bizde malatyaya açılacakmış çoğu oraya cekilecekmis diye duyduk heryerde bir haber var😂
mlkkk Zeydgoktug bizde bingölden geldik geçen kasımda muhtemelen eşlerimiz tanışıyordur 😊 Kilis’e tayinci alacaklar canım ama talep fazla olursa Adana olur muhtemelen
Zeydgoktug mlkkk AA evet belki de tanışıyolardır. Hayırlısı olsun hakkımız da bakalım açıklansaydı merak ediyoruz artık 🤭
gullcannn Alpaserdu Bizde doğudan batıya tayinciyiz. Ankara ilk tercihimiz hayırlısı olur umarım. Eş memeleketi yazılamaz vs deniyor çünkü. Ben Ankaraliyim. Ama daire başkanlığı burda ve yazılması zaten zorunluydu malum bir ümit bekliyoruz. 21 falan açıklanacak deniyor bugüne kadar genelde hep cuma günleri açıklanmış.
Biranne2 Alpaserdu kısmette ne varsa o olsun sıkmayın canınızı inşallah mutlu olursunuz yeni yerinizde zor asker polis eşi olmak ama biz bunların üstesinden geliriz Allah’ın izniyle ☺️
gullcannn Alpaserdu Ayy inşallah ama işte duydunuzmu bilmem eş memleketi yasak deniyorya. Dediğim gibi daire burda birde yazmak zorunluydu inşallah çıkar diye ümit ediyorum