34_21_23 buiyimi şans bizden yana olmuyor 😀 geçen yıl martta yurtdışı görevi sırası geldi tam rapor çıkardı herşeyi hazırladı gidecek virüs çıktı iptal oldu oradakiler de gelemedi. Sonra ha bu ay ha öbür ay gider dedik üstünden tam bir sene geçti çağırmadılar doğumuma 2 ay kaldı aradılar😀 bu sefer eşim dilekçe yazdı ertelemek istiyorum diye doğumda yalnız bırakmak istemedi. Aslında bizim şer bildiğimiz herşeyde bir hayır vardır her zaman hayırlısı dedim. Muhakkak buraya gelmemizde de bir hayır vardır
buiyimi 34_21_23 kesinlikle haklısınız bende böyle bakıyorum artık bu meslekte ne olursa hayırlısı olsun diyorum üzülmemeye çalışıyorum inşallah bu sefer gönlünüzce olur
34_21_23 Alpaserdu tercihleri beraber yazdık 😊 İstanbul olduğunu duyunca çocuk gibi ağladı desem yeridir kim hangi akla hizmetle bile isteye İstanbul’u yazar ki 😂 kendine eziyet ederdi ki hala bile aklına geldikçe Allah hakkımızı bırakmasın diye yakınır. Bizi tekte değil başka arkadaşları da tercih dışı yolladılar zaten. Hatta İstanbul’a gelince pöh ten çıkarmaları ihtimali de vardı. Bu da çok korkutuyordu onu herşeyi geçtim bu ihtimal için bile gelmeye korkar insan
Alpaserdu 34_21_23 hiç yaşamayan biri için İstanbul çok zor gelir hem pahalı hem kalabalık bir şehir, bizim ikinci tercih İstanbul bakalım sekecek mi, ikinci Doğu tayini istemek için ne kadar kalmanız gerekiyor
Lezginka Diyarbakırda görevli eşim ve Ankarayı ilk tercihe yazdık, bekliyoruz. Haftaya cuma açıklanır diye düşünüyorum. Hamileyken bu süreci beklemek çoook zor
gullcannn Lezginka Daha önce de konuşmuştuk sizinle ikimizinde Ankara 21 i açıklanacak demisler. Bakalım heyecan dorukta sizin çıkarda bizim muallakta
Alpaslan123 _Nurr- Şanlıurfa’dyz cnm ama burda her ay 15 gün eve gelmiyo ilçe görevleri artı üç ayda bir suryede görevi bar
gullcannn _Nurr- Şırnak a gelmeyin 😂 Çok sıkıcı bir yer sürekli görev görev her ay kocamla ayrı kaldık. Doğuda ilçe görevleri zaten oluyor mecbur heryerde illaki ama şırnakta arazide bitmiyor
Lezginka Alpaserdu inşallah çok teşekkür ederim. Açıklandıktan sonra ne kadar sürede batıya geçeriz acaba, artık sabırsızlanıyorum 😊❤️
Alpaserdu Lezginka haziranda göndermeye başlayacaklar😊 bırakırlarsa bizde eylüle kadar kalalım diyoruz
gullcannn Alpaserdu Genelde sicillerine göre ve öncelik durumları olanları ilk gönderiyorlar. Birde başlangıç yaptıkları tarihte önemli. Bazilari daha erken bazilari daha geç başlama yapıyor ya.
Ozlm1240 Bizde Bingöldeyiz ilk tercihimiz Kocaeli-Konya diye gidıyor bekliyoruz topladık evin çoğunu hayırlısı olsun🙏🏻💙ama artık açıklansa da rahatlasak😛