Alpaserdu Biz doğudan batıya tayinciyiz ilk tercihimiz Kocaeli İstanbul sizler nereleri yazdınız? Birde ne zaman açıklanacağına dair bilginiz var mı? 😊
34_21_23 Alpaserdu biz geçen yıl tercih dışı geldik İstanbul’a İstanbul zor niye burayı tercih ettinix 😂
Hafissee Alpaserdu bize daha cıkmadı da kız istanbul niue yazdınız cok zor geçim orda yaa biz hatay dayız cok rahat burası
Alpaserdu Kubra3525 tayin süreci sıkıntılı şuan kafanız daha rahattır 😊 bizde Bitlisteyiz bende 1 yıl daha kalmak istiyorum
Biranne2 Alpaserdu pöh demişsin şimdi gördüm biz jandarma canım 🙈 aklım o kadar yoğun ki farketmemişim bile 😅
Alpaserdu Hafissee buiyimi 34_21_23 ailelerimiz İstanbulda yurt dışı görevleri çok oluyor gittiğimiz şehirde tek kalmayayım diye yazdık. Ama Kocaeli’ni istiyoruz hem uzak hem yakın diye dua eder misiniz hamilesiniz duanız kabul olur 💕
karamelito Hafissee İstanbul’u zorunlu yazdırıyorlar sanırım eşim bir ara öyle birşeyden bahsetmişti ama
sosi5 Hafissee kuzum bizde hataydayiz tabi ben su an denizlideyim esim suriye yazdı benim dogum sıkıntılarımdan dolsyi tanıştığıma memnun oldum belki tanıyordur esler birbirini
34_21_23 Alpaserdu inşallah gönlünüzde ki yer hakkınızda hayırlı olur canım. İstanbıla gelirseniz de Anadolu yakası Avrupa’ya göre daha iyi
Alpaserdu 34_21_23 Silivri şube açılacakmış oraya verirler muhtemelen sizi nerden tercih dışı verdiler