16.haftada hissetmeye basladim, 21.haftadayiz, gobek deligimin saginda elleri ve basi galiba, kasiklara dogru ayaklari carpraz yatiyo genelde.onu da “hayat maxmimumda” reklaminda kollar bacaklar havaya zipliyo ya,ordan hissediyorum 😆 kendini atiyo oglusum,pek donup gezmiyo,köşesine yakin yerde hep 🤭 uyudugu uyandigi saatleri takip edebilmek ne garipp bi duygu ya