İlk hissettiğim kıpırtı göbek deliğimin hemen yanındaydı çok nazik pıtır pıtırdı. 20. Haftamda başladı. 23 gibi kasıklarımda hatta vajinamda hissetmeye başladım anlam veremedim ilk hamilelik olduğu için. Sanki balık gibi, su balonu gibi falandı ve başlayınca bir kaç kez oluyordu. Doktoruma söyledim onun bebeğim olduğunu ve karnımın bir akvaryum kızımın da balık olduğunu söyledi. Bu balık her yerde olabilir bir gün vajinanda bir gün midende hissedebilirsin kontrollerin normal tadını çıkar dedi. Şuan 25+5 ve içimde savaş var pıt pıt vuran kızım artık karnımı sallıyor resmen çok şaşkınım bu kadar güçlenmesi, elimi iteklemesi hatta göbeğimi yamultması tarifsiz birşey. İçmeden sarhoşluk yaşıyorum kaç zamandır 🙈