Babybe Kızlar Merhaba 21+4 günlük hamileyim, çevremde sorabileceğim kimsede yok.. Bebegin hareketlerini nerede hissettiniz bu dönemler? Benim tam göbek altımda değil daha da aşağısında gibi..
ecemmp- Babybe bende ilk 21. Haftalarda hissetdim canim gobek deliginin 3 parmak altindaydi bazen de kasiklarda
ecemmp- Babybe onu bilemem canim ama evet dedigim gibi kasiklarda daha cok hissedersin bende de oyleydi daha cok asaglarda minnosun 😊
birprensesvebirprensannesi Babybe Valla 31 haftam bitiyor canım arada ben de kasıklarımda hissediyorum🤷
Cennet-polat Babybe bende başlarda çok aşağıda diye düşünüyordum ama baktım ki herkes öyle 25haftalik olduk inanirmisiniz bizim daha yeni 1haftadir böyle göbeğimin üstünde farklı yerde tekme hissediyorum baya uzun süre neredeyse hep orda hissettim bazen hala oraya vuruyor
Elifsennn Babybe bugün aynı seyı bende yaşadım altında hıssettım korktum ama normal dıyolar bıde benım bebegım 3cm asagıdaymıs olması gereken yerde
Birkuzucukbeklerken Babybe bende 22+2 deyim bu aralar hareketlerinde azalma var ama genelde göbeğimi altında hemen solda hissediyorum canım
Elifsennn Babybe doktorum soyledı önce sonra hemen detaylıya alındım orda söylendi 3 cm asagıda oldu zamanla yukarı çıkma şansı var çıkmazsada sezaryan olucam mecbur
Birkuzucukbeklerken Babybe bilmiyorum canım ilk gebeliğin benimde öncesinde daha çok hissediyordum bu aralar daha az hissediyorum haftaya kontrolüm var soracağım doktoruma
Tsara birprensesvebirprensannesi bişey sorucam doktorunuz kaçıncı aydan sonra sol tarafta uyuyun dedi
mutluugizz Bende 20+1 iç çamaşırı hizamda hissediyorum hatta bazen idrar keseme bile vuruyor . Bazende göbek hizamda yerleri geniş her yerde oluyorlar