RH38 bende kullanıyorum oksapar 6 binlik kuzenimde kullandı 6 binlik bianda suyu geldi hastaneye gittiğimizde bebişin kafası gözüküyordu BİLE ☺️ Ebeler dedilerki sakın ıkınma doktorun gelmesini bekle o kadar hızlı oldu doğumu ağrı sancısı BİLE çok olmadı ☺️☺️ Nasıl doğurduğunu anlayamadı doktor sezaryen yaparız kanaman çok olur vs dedi ama herşey çok güzel oldu sancı BİLE çekmeden kavuştu yavrusuna ☺️ Rabbim herkese böyle doğumlar nasip etsin ☺️🥰