Lokumunannesii Ayse32 yo yo hayır kımselere izin verme korkma da ayrıca tehlıkelı bir rahatsızlık evet ama sabır ve dua hepsının üstesinden gelıyor ilaç saatlerine sadık kal Gerisi Allahtan şuan bende gebeyim iğnelere haplara devam Allah yardımcımız olsun sağlıkla kavuşalım yavrularımıza🌸🤲🏻
RH38 Lokumunannesii ignenin saati önemlimi? Ben bazen 9:30 bazen 11 de sabah vuruyorum aksam 9 gibi vuruyorum sknti olurmu? Doktor aksam sabah dedi ama saatlere uy diye bisey demedi
Ayse32 Lokumunannesii amin inşallah gerçekten zor bi süreç saatinde kullanmaya çalışıyorum Allah yardımcımız olsun içim cok rahatladı normal doğum istiyorduk 😊🤗
RH38 Lokumunannesii yaa cok gecmis olsun bende cok korkuyorum insaallah saglikla aliriz kucagamiza😓benim baya bi pihtim vardi bacagimin damarlarinda 😔
Lokumunannesii RH38 Geçer Allah’ın izniyle bu rahatsızlık bir gebeşıkte birde yaşlılıkta sorun oluyor maalesef aılem de ne pıhtılaşma bozukluğu var nede pıhtı atan bir öykü piyango bana vurdu deyip duruyorum bununla yaşamaya çalışıyorum doktor stres sigara alkol bunlardan uzak dur dedi uyduğun vakit hiç bir şey olmaz
Lokumunannesii RH38 tabiki de saat çok önemli coraspirin alıyorsn sadece sorun degıl çünkü o hap 3 gün koruyor ama iğne öyle degıl ignenı saatinde ol ben öyleydım sabah 9 akşam 9 çok tedirgin geçti gebelıgım belkı de ondandı ama lütfen saatine uy ne olur ne olmaz sen önlemıni alda
SusamTanecigi RH38 bir iki saatten bişey olmaz dedi doktor da hemşire de bana ama çok uzatma dedi bende sabah 8.30 gibi yapıyorum
Lokumunannesii RH38 a o halde doktorlar da haklı risk almıyorlar doktordan doktora görüş farklılığı oluyor zaten kımısı bekletır
RH38 Lokumunannesii tamam cnm bundan sonra dikkat edeyim doktor dogru duzgun bilgide vermedi birde docent di 9 u gecirmiyim aksam
SerpilEsra Lokumunannesii ya ben bunu bilmiyordum 12 haftalik oldum hep duzensiz yaptm 2. Gebelik olmasina ragmen saat 2 ile 8 arasi bir saatte yapiyordum sure onemli degl dediler cunku ilk oglumda igne bulamadim diye vurulmadigim gunler oldu bir sorun yasamadim cok sukur insallah suan bebegm sagliklidir
Ayse32 RH38 kuzum iğne anlık etki ediyor ve tam 12 saat sürüyor etkisi o yüzden iğnenin saatine mutlaka dikkat et
SerpilEsra Merveee34 bendede pihtilasma var hic kesmedik vuruldum ertesi gun sezeryana girdim bikac saat sonra odama gecince tekrar yaptilar
Lokumunannesii Bus46 kişiden kişiye göre değişir spinal oldum ve kanamam öyle fazla olmadı kımseyi durumu yasamadan lütfen korkutmayın
Merveee34 Masli sonradan varise çeviriyor ama Allah korusun bacağa attıktan sonra ciğere de gidebiliyor
Arzu3981 Masli Derin ven trombozu olarak geçer tıpta. Hareketsiz yaşam, hormon ilaçları, diyabet, hipertansiyon gibi sebepleri var.
D1lek RH38 benimde 36.haftada beynimde bi pıhtı gözüktü 38.haftada zorunlu genel sezaryene alacaklar.