RH38 çok geçmiş olsun öncelikle benimde 2 hafta önce ayağıma pıhtı atmış hastane de yattım 5 gün gebeliğe bağlı dedi bende oksapar 0.8lik kullanıyorum sabah akşam şuan 28+3üz pazartesi günü kalp damar cerrahisinde randevu var ne diyecek bakalım inşallah sağ salim bebişlerimize kavuşuruz🤗🤗