Fundyyyy erken Doğum riskim var benimde, normalde Doğum zamanında sıkıntı yok diyolar ama bebekte gelişim geriliği olduğu için erken Doğum diyolarmış 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Şu an 36+2 haftalık görünüyo ama bebek 33 haftada 1880 gr, geçen gece sancılarım başladı yatışım yapıldı dün akşam üzerine doğru durdular, serumlar iğneler haplar derken🤗 şimdi evdeyiz bekliyoruz Pazartesi hem kontrol var hem Doğum için gün verilecek 🤭 37. Haftayı geçmez daha fazla beklemeyiz alırız dedi doktor ama sancılarım olduğu için önce normal Doğum denenicek 🙈🤭 dualarınızda bana da yer verin hanımlar. Allah herkesi sağ Salim yavrularına kavuştursun 😘😍❤️🤲🏼