Duygus97 benim kalp durması sonucu bir kaybım vardı o yüzden en başından beri günde 4 tane Progestan kullanıyordum sonra azaltarak bıraktık 16 gibi 18de yoğun bir ağrı ama nasıl hemen gittim doktoruma rahim ağzın sınırda dedi 30mm ben de hiç görmedim 40ları ve sorduğumda bebekken bile bellidir bu uzunluğun kaç olacağı yani yapısal dedi ve bu beni çok üzdü bebeğimi taşıyamayacak mıyım gibi düşünceler girdi aklıma sonra toparlandım dedim her şey allahtan. O zamandan beri 30du geceleri 2 vajinal Progestan günde 2 tane magnezyum ve maden suyu içiyorum şimdilik tedavi bu 25in altına düşünce farklı tedavi diyor. şimdi düşmeye başladı işte açılıp kaç gün gezenler bile varmış kısalığı sabit kalıp zamanında olanlar da yani artık gerçekten her şey Allahtan ben aylardır yatıyorum elimden başka bir şey gelmiyor aktif iş hayatım vardı tamamen bıraktım online bile devam etmiyorum inşallah zamanında sağlıkla gelsinler miniklerimiz her birimizin hikayesi bambaşka ama hisleri aynı