Selvaa Fundyyyy ben ikizlere hamileyim erken riskimiz var 28. Haftada ciğer geliştirici olduk cok şükür 34+2 yi gördük 2 haziran planlı sezeryan heyecanla bekliyorum
Fundyyyy Selvaa çok iyi yani 37. Haftada mı alınacak benim de haftaya gün verecek doktorumuz şu an 36+2 yiz
Fundyyyy benaslindayohum evet bebeğin kilo alması için gerekiyor 2 ya geçsin de ondan sonra korkma Allah’ın izniyle inşallah sağlıcakla gelir 🙏
E_T Fundyyyy Benim erken doğum riskim vardi hamilelegim boyunca bebeğim aşağı daydi ama 40 haftada doğdu 10 gün oldu doğum yapalı
Fundyyyy E_T ohh çok şükür benim şu an bi sıkıntım yok ama 38 de alalım dedim doktora çok şükür bebeğin durumu da iyi 🙏
Selvaa Fundyyyy evet 37de alınacak şu son 2 hafta öyle zorlu oldu ki hamileligim başından beri ikiz olmasına rağmen masallah cok rahattı agirlasmak ne demek yeni anladım saglikla alalım yavrularımızı kucagimiza
3MelekAnnesi3 Fundyyyy benim riskin var cnm plesanta previa dendi rahmi kapatmıs yukarı cıkması bekleniyor yoksa ya erken dogum ya da sezeryan olursun dediler
Tuba2019 Kizlar ben 21 haftamdayim ve apansit amelyatı oldum ve erken doğum riskim var ve doktor kasen aşağı inmiş diyor hastanede yatiyorum dua edermisiniz