CansuDRY evet normal yollarla gebe kalmıştım evliliğimizin 1. yılı dolunca korunmayı bıraktık 1 adet dönemi geçtikten sonra hamile olduğumu öğrendim. İlk gebeliğimdi çok beklemeden hamile kalınca kürtaj sonrasıda öyle olur ümidi içerisine girdim lakin düşüğün üzerinden 7 ay geçti henüz gebe kalamayınca yavaş yavaş umutsuzluğa kapılmamak elde değil😬9 hafta kontrolüne gittiğimde gelişiminin 8+3te durduğunu öğrenmiş oldum. Herhangi bi rahatsızlığım yok, eşiminde öyle. Mart ayında kontrole gittiğimde yapılan testlerde prolaktin hormonum (süt hormonu) 40 değerinde çıktı. Kadınlarda kabul edilen en yüksek değer ise 29.
Nisan ayında tekrar bakıldı 19a düşmüş bu seferde tsh yükselmiş.😂 Mayıs döneminde adet olursam tekrar tüm tahlillerimin yapılıp bakılcağını söylediler. Henüz iyi bir doktor bulamadığım için sürekli test yapılıyor çıkar değere herhangi bir ilaç takviyesi yapmıyorlar, önümüzdeki ay tekrar bakalım diyolar. Bakalım ne zamana kadar sürcek bu durum🤷🏻♀️