Mavi_- Mina06 13 gün kaldı bakalım ben de belirti falan da yok arada kasık ağrıları oluyor o da normal çatlatma iğnesi vuruldum progestan kullanıyorum falan onun etkisi diye düşünüyorum
CansuDRY YelizYildirim 25 Mayıs bizim evlilik yıl dönümümüz.😊Sizin de bebiş haberi aldığınız gün olsun.😊🙏🏻
SumeyyeBaltaci CansuDRY amin canim çok zor bir durum inanki rabbim düşmanıma dahi yasatmasin inşallah
SumeyyeBaltaci Minisomini doktorum onemli organlarından birinin gelişmediğini bu yüzden kalbini durduğunu söylemişti canım
Minisomini SumeyyeBaltaci Rabbim sabır versin bana da sağlıksız gebeliktir sebepsiz dedi. 8 haftalıktı 6.haftada durmuş sizin sanırım daha geç haftadaydı
Melisapg CansuDRY yumurtlamayi 9-10 mayista gorduk aslinda buna gore 25i olmasi gerekiyor bakalim 🤭😬ovulasyon testi kullandim ama nasip🙏🏻💗
SumeyyeBaltaci Mina06 bende var canım ama hamileliğe yormuyorum 10 gün var adet günüme her ay bu zamanlarda oluyor benim böyle ovulasyon testi kullanmadım hiç belki bu zamanlarda yumurtlama oluyor olabilir benim sen yumurtlama gördün mü bu ay