Geri sayım yapmak heyecanlı ve eğlenceli oluyor. Ben de böyle bir başlık açmak istedim.
Son iki yıldır yumurtalıklarımda pcos görünümü vardı. İnsülin direncim de vardı. Glifor, menagon ve İnofolic Combi ile hamile kalmıştım. Oğlum 16 aylık. 4 aydır korunmuyoruz ama gebelik olmadı. Kesin insülin direnci yüzünden yumurtam yine büyümüyor diyordum.(Bu arada pcoya rağmen adetlerim düzenli.) Dün 13.günümdü, bir doktora gideyim, acaba ne durumdayım, dedim. Doğumdan sonra da hiç kontrole gitmemiştim, bahaneyle onu da yaptırmış oldum. 21 mm yumurtam olduğunu öğrendim. Sevindim haliyle. Bu ay geri sayım yapmak daha heyecanlı olacak. Benim gibi bekleyenleri yoruma beklerim. 😊 Birlikte gün sayarız.