Ebru_d Bibebisgordumsanki valilik ve bizim kurum bile fsrklı uyguluyor her şeyi. Benim şu an sormama gerek yok daha 30 haftadan fazla var Allah izin verirse. Ama sadece merak ettim arkadaşım mecbur izn ayrılmak zorunda kalınca. Bakalım o zamana neler değişir. Ama en azından bunu öğrenmiş oldum. Aslında pek etik de değil 24-32 arası devlet çalışma evde dur derken benim 32 de gidip ben çalışacağım demem.
Bibebisgordumsanki Ebru_d yani durumunuza gore bakarsiniz benim aktarmam gerekiyor isimde cok siki olmayacagi icin pazartesi alcam calisabilir raporu hic sormadim bile kurumuma acikcasi
burcu_burcu Ebru_d ben geçen hafta 32 de çalışır raporu alıp kurumuma verdim bir sıkıntı da olmadı. Bayramla beraber zaten 10 günü gitti sonrasında 3 hafta çalışıp temelli ayrılacağım doğum iznine. Sizin bakış açınıza göre etik değil diyorsunuz ama 24-32 arası bebeğin yaşam sınırı bence o yüzden idari izinli sayılıyoruz çocuk 32 den sonra doğsa çok sıkıntı değil ama öncesi riskli. Şimdi çalışacağım haftalar bana sonrasında izin olarak geri dönecek daha fazla bebeğimle kalacağım emin olun doğumunuz yaklaştıkça siz de böyle düşüneceksiniz😊 ( biraz uzun yazdım kusura bakmayın)
Nrcncygn Canboni ben çalışabilir aldım 32ve 35 hafta yani 3 hafta aktarabildim doğudaydım doğum için ankaraya gelebilmek uçağa binebilmek için 35 te ayrıldım izne suan doğum iznindeyim :)
Canboni Nrcncygn bende şuan doğuda şark görevindeyim. Amirlerimiz çalışır gösterip işe çağırmasa çok memnun olucamda işte. Bizim teşkilat. Kararsız kaldım 29 haftalık şuan bebeğim. Geceleri uykusuz kalıyorum. Çalışır raporu alırsam işe girmekte çok zorlanicam. Kararsız kaldım bende.
miniginannesi9 Nrcncygn ayy tam aradığım kişisiniz😂 bende Urfa’da görev yapıyorum, doğuma ailemin yanına İstanbul’a gitcem inşallah. 36. Haftaya kadar uçağa binebilir raporu almamız gerekiyomis. 36. Hafta dedikleri 35+6 mi oluyor, yada siz nasıl yaptiniz
Ebru_d Bibebisgordumsanki benim zaten 36. Hafta sezaryen olacak muhtemelen kullanırım izni ama yine de bildiğim iyi oldu
Linam2021 Taze_gebe teşekkür ederim canım sağol 🌸bir de sen çalışırken normal maske mi takıyorsun N95 falan mı?
Taze_gebe Linam2021 n95 almadım hiç 😔 esnek çalışma varken odada teksem rahat oluyordu cam hep açık dışardan biri gelirse hemen takıyordum gelen de maskeli ztn esnek kalktığı dönemlerde de hiç çenemin altına indirmiyordum herkes gevşiyordu kış bile olsa üşüyün diyordum cam açıyordum😒 mutasyonlu virüs gelince de çift maske takmaya başladım😷😑
Ebru_d burcu_burcu Daha önceki doğumumda sonuna kadar çalışır aldım o konu ayrı şu anki durum farklı. Tabiki insan çocuğuyla daha fazla vakit geçirmek ister. Ben de öyle yaparım belki bilemiyorum ama etik olmadığı konusunda fikrim sabit☺️
Melike1414 miniginannesi9 bende öğretmenim 32. Haftam Ağustosa denk geliyor çalışamaz almam gerekiyor dimi yaz tatili olduğu için
miniginannesi9 Melike1414 ağustosa denk geldiği için izin direkt olarak yanıyor, çalışabilir yada çalışamaz almanıza gerek bile olmayabilir.
Nrcncygn Canboni bende vandayım cnm 112 de çalışıyorum geçici olarak ordaki müdür sağolsun esnek çalışma sistemine göre çalıştırmıştı beni o yüzden idare ettim ben :)
Nrcncygn miniginannesi9 raporda gün belirtilmediği için ben 35+0 da aldım uçağa binebilir raporumu 35+3 tede biletim vardı tabi raporu alır aşmaz izin belgesi için 199 u aradım şükür aynı gün izin belgesi çıktı bende sorunsuz bir sekilde ailemin yanına geldim :) 36+0 a girmeden gitmeniz gerekiyor yani :)
Elf3535 psychologist Merhaba o yıllık izin aldığınız dönem dogumdan sonraya aktarılmiyor diye biliyorum ama
miniginannesi9 Nrcncygn hava alanında falan raporunda baktılar mi, yoksa bilet alırken mi sisteme hamile olduğunuzu girdiniz
Nrcncygn psychologist yıllık izin kullandığınız süre zarfı o haftalar aktarılmıyor bilginize çalışabilir aldıktan sonra bir fiil çalışmanız gerekiyor yani bir hafta çalışırsanız sadece o bir haftayı aktarmış olursunuz
Nrcncygn miniginannesi9 havaalanında uçağa binebılır raporuna bakıyorlar ben onu birde 199 dan izin belgesi alırken oraya yüklemiştim ama yasaklar kalkıyor seyehat izni kalkarsa sadece biletini kestirirken gösteriyorsun görevliye o kadar