mervegnr 2021/8 sayılı genelge kapsamında 24-32 hafta arası hamileler idari izinli. Yeni normalleşme tedbirlerinde bu durumun devamı ya da iptali hakkında bilgi yok. Yürürlükte olduğu anlamına gelmiyor mu arkadaşlar? İdareci işe geri çağırma yapabilir mi?
Sofilis mervegnr Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Mesai Cumhurbaşkanlığının 14.04.2021 tarih ve 2021/8 sayılı Genelgesi ile Cumhurbaşkanlığı İdari İşler Başkanlığının 27.04.2021 tarih ve 17665 sayılı yazısı doğrultusunda, kamu kurum ve kuruluşlarında uygulanmakta olan 10.00-16.00 saatleri arası mesai sistemi ile uzaktan/dönüşümlü gibi esnek çalışma usulünün uygulanmasına kademeli normalleşme döneminde de devam edilecektir. bu ibareye göre eski genelgedeki maddeler değişmeyecekmiş gibi algıladım ama yarın her şey netleşir
Annecibebekler Tugba61 nasıl yani 24-32 idari izin yazıyor, 32 sonrasında idari izinli sayılamazsın ki, ya doğum iznine çıkarsın ya da çalışabilir raporu alıp çalışırsın
Tugba61 Annecibebekler kendim birebir böyle birşey yapmadım şahit olmadım. Arkadaşımın çalıştığı hastanede arkadaşının bu şekilde yaptığını öğrendim ondan. 32 iden sonra çalışabilir raporu alıyor ama idari izinli sayılmaya devam ediyor. Şartları nedir bilemem. Ben daha yolun başımdayım 7 haftalığım ama düşünüyorum da 32 den sonra ya zoraki çalışamaz raporu alıcam ya da çalışabilir alıp 6 aylıkken çalışmadığım idari izinli sayıldığına pandemi servisinde 8 aylıkken çalışıcam (pandemi servisindeyim su an ) bunu yapmak yerine mecburi çalışamaz versinler bari daha iyi en azından bizi vicdanımızla bırakmazlar.
Annecibebekler Tugba61 Yaratan yardımcımız olsun diyelim, ne diyelim. Tehlikeye atmayın bebişi ve kendinizi 😌