Yani o kadar saçma ki bu idari izin muhabbeti 24 e kadar çalış eee ondan öncesi yok mu virüs. Ben hastanede çalışıyorum kovidin göbeğinde 24-32 idari izin sonrası bize bağlı iyide bana zaten doğumdan sonra lazım izin. Önceden 16 hafta varken şuan 13 haftamız olacak ve çok az. Gebeler her türlü riskli bu dönem ama normal düz memura göre biz daha riskliyiz her gün onlarca kovidli hastayla muhatap oluyoruz ve hiç adil değil. Ve onlar esnek çalışıyor ya da evden çalışıyoruz biz her gün gidiyoruz