24-32 arasında idari izinliyken başka ile geçtiniz mi acaba ? Yoksa bulunduğunuz görev yerini terketmediniz mi? Bunu çok merak ediyorum öyleyse direk memleketime gideceğim 24den sonra hiç çalışmayacağım ama görev yerini terketmeme gibi bir zorunluluk var mı bilen barsa cevaplayabilir mi?