NurNisa bende ilk aylarda öyle düşünüyordum Şimdi 2 yaşına girecek ve benden başkasıyla uyuyamıyor daha yeni babasıyla uyumaya başladı ve ben yokken hep ağlıyor. Bir yandan kendimize çok alıştırıyoruz ve kafa dinlemek için bir saat iki saat bile dışarı çıkamıyoruz aslında böyle yaparak kendimize zarar veriyoruz. Ben bu süreçte bir şey öğrendim, her şeyi ben yaparım kimsenin yardımına ihtiyacım yok çocuğumla da ilgilenirim evle de uğraşırım yemek de yaparım dedim ve yaptım da ama kendimi çok yordum kimseden yardım istemek için çekinmeyin biliyorum her şeyin üstesinden tek başımıza gelebiliriz ama kendimizi yıpratmaya değmez ben bunu biraz geç anladım 😊🥰