Ilk doğumunda hormonların etkisiyle oglumu kimseye vermek.istememistim.Psikolojik olarak hazır değildim sanirim.Hormonlarin etkisiyle annelik içgüdüsü tavandi ve ben hiç normal değildim.Ne babasını ne babaannesine ne de sevdiğimi arkadaşlarıma kimseye vermek istemedim oglumu.Simdi cocuk 11 yaşında arkadaslarim hala o halimle dalga geçiyorlar:)