NurNisa bende de şöyle bi his oluşuyor. Başkaları çok müdahele edecek ve çocuğumu istediğim gibi yetiştiremeceğim gibi hissediyorum. Çalışacağım için mecbur anneme ve kayınvalideme bırakmam gerekecek. Bu konuda kendimi hazırlamaya gerektiği zamanlarda onları uyarıp, çocuğumu kendi okuyup öğrendiğim içime sinen bir şekilde yetiştirmek istiyorum. İnşallah mümkün olur 🙏