Kızlar Mayıs sonu gözüküyor benim de doğum ama ben battaniye koymadım sıcak olacak diye koymam gerekir mi ? Normal penye battaniyeler oluyor ya cocugu giydirince sarıp getirdikleri hani çıkış setlerinin icinde olan, o yeterli olur diye düşündüm hastaneden çıkarken de bi Müslin örterim dedim ama baktım battaniye alanlar var aranızda şüpheye düştüm