balkiz12 ogrencianne35 bende senin gibi wee biberon aldım öylece çantaya koydum ama lazım olursa onun sıcak suda kaynaması gerekiyormuş sonuçta fabrikadan çıkıyo arkadaşım demişti bence kaynatıp kullanın kullanırken kullanırsanız
ogrencianne35 balkiz12 ama kullanmak istemiyorum işte suyunu bile ben biberonla vermek istemiyorum başlayacağımız zaman emzik ve biberondan hoşlanmıyorum
balkiz12 EbrarBostanci-81 ben ikisinede aldım yaza denk geliyor illaki terleme olacak bence ikisindednde al atlette kullanışlı
Babybump Busetekin3347 İstanbul 🤔 suan da sıcak ama bebek için bilemedim neyse ben bi battaniye alayım en iyisi 😂
balkiz12 ogrencianne35 aslında emzik bi yerde iyi oluyormuş tabi tercih meselesi.ama ben kullanırsanız eğer o yüzden dedim
Asdfg7654 Yarın valize yerleştiricem inşallah. Göğüs için gümüş kapak mı krem mi aldınız bir eksiğim o kaldı kararsızım hala
Ozge5500 Asdfg7654 krem aldm bn kapak almadm oda yumusacik yapior gogus ucunu simdiden surmeye basladim
Asdfg7654 Çok kararsız kaldım kapaklardan da memnun kalan çok gördüm bakalım hafta içi onu hallederim inş. Eşyaları da valize koydum bugün orta boy valize anca sığdı abarttım mı diye düşünüyorum 🤔
Ozge5500 Asdfg7654 bnde orta boy valize koydum bana da büyük geldi ama anca sığdı 😂 daha kapı süsü nü fln da koycam anca dolar baska bise de almicam yanima