giresun merhaba ben de troid hastasıyım çok istedim çocuğum olsun 7-8 ay denedim sürekli her ay tamam bu sefer kesin oldu diyordum ama bir türlü olmuyordu gene regl oluyordum. Çok üzülüyordum çünkü bi bebem olsun istiyodum içten içe de kendimi yıpratıyodum nisan ayında iç hastalıkları bölümüne gittim doktor troidden dolayı ilaç yazdı bende ayrıca insülin direnci de var tabi. Bi de bana senin çocuğun olmaz dedi. Ben de sen doktorsun saygı duyuyorum ama Allah bilir dedim :) bütün vücudumun tir tir titrediğini hatırlıyorum eşim yanımdaydı çok boynum büküldü betim benzim attı. Ben bıraktım artık hiç düşünmedim çocuk falan, kafama da takmadım eşimle de oturduk konuştuk çocuğumuz olmazsa koruyucu aile oluruz dedik. Kafamdan bütün düşünceleri sildiğim o ay hamile olduğumu öğrendim. Şimdi 7 haftalığım. Evliliğimin 9. Ayı bitti. Bana bi de herkes çok kilolusun o yüzden de hamile kalamıyosun diyodu. 92 kiloydum hamile kaldığımda. Allah’tan ümit kesilmez. Akışına bırakmak lazım, akışına bırakıp şöyleeee içinizi bi ferahlatıp bi derin nefes alın. Takdir Allah’ın. Veren de o, alan da..