N_ida_2308 bende çok dokq
N_ida_2308 ths mi 600 inanılmaz ilk kez duyuyorum peki siz nasıl ayakta kaldınız beden olarak? Antikor vs bakıldı mi? Benimde gitmediğim doktor kalmadı okadar para döktüm bir tedavisi yok ilaç veriyorlar okadar hamileliğe engel mi diyorum hayır diyorlar 2.5 altında olsun diyorlar 2.5 altına düştü gene olmadı antikor 118 çıktı benim acaba ondan mı diyorum endokrin hayır diyor kadın doğum olabilir diyor bekliyoruz öylece