giresun tam 2.senemde hamıle kaldım denemeye basladıktan sonra,bnde de hıpotrodım vardı,duzeldgı halde hıc sorun yoktu olmuyordu,annem zorla ev kefırı ıcırttı,ersagdan probıyotık almıs hap seklınde onları ıcthm ay kaldım 😃umıtsızlık yok,smdı 2.ye hamıleyım hemen kaldım bu sfer