giresun
Canım bildiğim kadarıyla ilk 1 sene çok normal hamile kalmamak bence erken ümitsizliğe kapılıyosun
Bende tiroid hastasıyım hatta bizde çook genetik hamdolsun bende erken oldu ama tiroid de kontrol altında tutulması gerek gebelikte
..
Aslında çok kafana takma stresde çok etken sanırım benımde olmuşssa Alllahında izniyle bu rahatlıgımdan olmuştur ,
çok kafanı herşeyinş odaklama ,dedim ya genetik diye bizde teyzemde şuan istiyo lakin onunda stresten olmuyo çok kafasına takıyo .burdakı testleri de temiz cıktı yurt dısında yasıyo orda da zaten normal olarak sürekli gidip geliyo kontroller ordaki doktorda temiz herşey demiş
Yani safi stres kafaya takmaktan .
Eğer bir problem yoksa ki anladığım kadarı ile sizde yok değil mi ekstra bir sorun