Sedyas tabi 10 dk da olmadı .. benim durumum biraz farklı en baştan anlatmak gerekirse ben 3 sene önce rahim ağzıyla ilgili bir ameliyat oldum rahim ağzının bir kısmı alındı, doktora en baştan itibaren bunu söylemiştim 8inci haftadan itibaren kanamalarım başladı zaten doktorum iğne progestran ve istirahat verdi, ben dikkat etmeme rağmen 12inci haftamda yeniden kanamalarım başladı ve doktorum rahim ağzınız 1 parmak açıldı acil dikmemiz gerek dedi aksi durumda 15 16 haftada bebeği düşürürsünüz dedi hemen serklaj oldum doktorum sürekli istirahat et 1 hafta sonra bakalım dedi sonrasında baktık durumun iyi kontrollü şekilde yemeğini yap sadece ufak ufak yürü fazla hareket etme dedi ama ben biraz abarttım kendimi iyi hissediyorum diye yemekler yaptım 10 15 dk sürelerde ayakta kaldım belim ağrıyana kadar yatağa uzanmadım genelde oturdum yatmakla oturmak arasında ne fark var sanki birşey olmaz dedim 1 hafta sonra karnımda bir ağrıyla beraber aşağıya doğru birşey kaydı gitti Vajinamin açıldığını hissettim elimle kendimi yoklayınca dikişlerim ve rahmim elime geldi tabi hemen doktora gittik doktor alttan muayene etti o aşağıya düşen rahmimi eliyle iyice içeriye geri soktu naptın sen dikişleri zorlamışsın daha şimdiden böyle yaparsan 20inci haftayı göremezsin dedi .. düşük riskin hala devam ediyor kesinlikle ayakta kalma, ayaklarını uzat sürekli gün içinde ara ara yukarıya kaldır ve sakın eğilme hiçbirşey için dedi .. her serklaj farklı olabilir belki önceki ameliyatımdan ötürü daha riskli olabilr belki yaşımdan ötürü olabilr (35) bende yatmaktan hoşlanmıyorum ama kendimi korumak için bebeğimi yaşam sınırına kadar getirmek için yatmak zorundayım yoksa en başa yeniden döneceğim ve bütün süreçleri yeniden yaşayacağım öyle olmasındansa 4 5 ay daha dişimi sıkmak daha mantıklı 🙏🏻