Hatırladım tabiki 💐 canım ben ikinci senklajımı oldum ne yazıkki tam arife günü .. o serklajdan sonra biraz mide bulandırıcı olucak ama sarı akıntım durmadı enfeksiyondan şüphelendi doktor bi antibiyotik bide fitil verdi şimdi akıntım daha da koyulaştı dünde çok az kanlıydı 28. Haftadayım rahim ağzı hep 20lerde çıkıyo erken doğumdan çok korkuyorum çok biraz da evham yapıyorum sanırım bugün rahmim çok sert sanki . Bu aralar biraz sıkıntıdayım yani sağlıkla geçse şu günler 🤲🏻 Sen naptın peki nasıl gidiyor iyimisiniz canım 🥰💐