Bence serklajı olan herkes bir iş yaparken bin kez düşünsün , herkesin durumu farklıdır elbette ama ilk serklajdan sonra iki hafta kadar dinlendim ve doktorumun onayı ile normal hayatıma devam ettim işime gittim işlerimi kendim yaptım ama ne zaman işe gittiysem hep gerileme oldu bir hafta çalıştıysam bir haftayı evde geçirdim yine , evde istirahatli olduğumda herşey normale döndü , ayaklandığımda yine alt üst oldu .. en son muaymelerimde 40 tan yani 4.0 dan 30 a onun sonrasında evde sadece iş yapmadan dolanmama rağmen 23 e düştü yine dinlendim sonraki hafta 43 oldu herşey güzel kendini yormadan işini halledebilirsin dedi doktorum o şekilde on gün geçirdim ve tekrar ikinci serklajı gerektiren ölçümüm on gün sonra 12 e düşmüştü ve ben bu on gün içinde evdeydim ve yemek sahur hazırlamak dışında kendimi yormadım , ama yormakla değil hiç kalkmamakla düzeliyormuş bu rahatsızlık onu anladım .. 12 e düşünce acil ikinci serklaj önerdi doktorum ve onu da oldum şimdi hiç kalkmadan yatıcaz bakalım demek istediğim bence doktoru boşverin mümkün mertebe yatın kalkmayın . ben bebekler büyüdükçe baskı ile açılmayı tetiklediğini düşünüyorum benim birde iki olunca biraz daha baskı arttı sanıyorum .. inşallah bu günler geride kalıcak .. birbirimize dualar edelim arkadaşlar hepinizin dualarına talibim 🤲🏻 Herşey çok güzel olsun 🙏🏻 sağlıkla tüm hamileler bebeklerine vakti ile kavuşsun inş 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸🌸🌸🌸