ElifKarata AycanUzun evet canm işte konu komşuya gidemeyiz pek kıs günü awm dir hastanedir illakı lazm
zeyolin ElifKarata Eylülün sonu bizimde ama önden gidiyor 2.5 hafta bakalım artık başından itibaren bekliycez biz de :)
zeyolin ElifKarata senin hazırlıklar falan ne durumda ben bazen acele mi ettim diyorum bazen geç mi kaldık 🤣 karmaşık duygular içerisindeyim
Merveozcelikcckl ElifKarata benim ki de 8 eylül görünüyor ben bebek arabasını aldım bile kaynanam sponsor oldu bu konuda😁😁 internet üzerinden almıştım yarın gelecek inşallah chipolino travel sistem yellow almayı düşünürsen bak derim canım ben bayıldım biraz farklı
ElifKarata Merveozcelikcckl hayrlı olsun canm güzel günlerde kullan insallah 😘😊 ne kaynanalar var benm kide anca elinde sigara dedikodu pesinde :) hehe
Estur ElifKarata benimde 11 eylül gözüküyor canım bende senin gibi düşündüm birde arabamız var zaten dedim amaaa puset zaten alıcam e arabayla alırım diye de düşündüm bakalım ne yapıcam
ElifKarata Estur 😊😘 bende düşünürken buradaki yorumları görünce almaya karar verdim canm 🙏😘☺️ Hyrlısı olsun
0114 Ozteber burasi bolu o kadar zorki burda yasamak kışın ekimde basliyor kar yagmaya 😊😊 avmye gidince anakucagi daha rahat olabilir ama arabasi alinacak zaten goturebilirsek gotururuz arabisini gittiğimiz yerlere 🙈
Glyldz Bnmde eylul 10 ben aldim bebek arabasini saglik ocagina filan giderken kullanırım diye. Bi yere giderkende sadece pusetini alicam
Sema166 ElifKarata Cabım allah nasip ederse 10 eylül gibi görünüyor benimde zaten evde oluruz 40 na kadar 40 dan sonra da annemlere geçicem babamın arabasıyla kullanmayacağım için almayı düşünmüyorum gezip alırım diye düşündüm sonrada hayırlısı ☺️
Merveozcelikcckl ElifKarata 😁😁 allah hidayetini versin kaynananın başta benim ki de öyleydi sonradan böyle oldu 😂