ElifKarata Benim oğlumda kısmetse 18 Eylül de doğucak canım ben bebek arabası almayı düşünmüyorum Eylül'de yağmurlar başlıyor burada bu yıl kullanamam, puset bi arkadaşım verdi tek onu kullanıcam kendim de portbebe almayı düşünüyorum hastaneye gidip gelirken kullanmak için