ElifKarata al canım pusetteki beraber daha uyguna geliyor ayrı ayrı alırsan daha fazla gelir ayrıca kış da olsa araba şart dışarı çıkarken çok lazım oluyor eskisi gibi kar kış olmadığı içinde havalar sorun olmaz kullanırsın bir de arabaya bindiğinde de puset şart