Strong_mother01 cnm ben 3 erkek oldum senin gibi kiz ne yazik ki nasip olmadi ama herseyin hayirlisi eli ayagi saglikli olsunda kiz da bir oglanda diye dusunuyorum bende uzuldum erkek dogucak diye degil fakat son sezaryan olucam nasipse dogumuma 4 5 gun kaldi kiz benimde icimde guhte oldu fakat gelinlerimi sevicem diye avunuyorum artik