Strong_mother01 canım benim ilk gebeliğim ama kız istiyorduk çok.çünkü eşim 3 erkek kardeş yeğenleri hep erkek benim ablamın ikizleri erkek.bari benim kız olsun dedik herkes kız bebek bekliyodu bizden ama 12. Haftada doktor erkeğe benzetti hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler insallah.