Herkes olmayani ister kizi olan oglan, oglan cocugu olanda kiz ister benimde 4.hamileligim ve bir kizim daha oluyor gönül ister ki her meyveden tatmak ama
Rabbim ne derse o olur.Rabbime sonsuz sukurler olsun ki saglikli sihhatli evlatlar nasip etti.❤