Bende ilk çocuğumu hep erkek olsun istedim rabbim sağlıklı bir kız verdi ☺️İkinciyi istedim erkek olsun diye 5 yıl sonra 2. Kızıma hamileyim şu an Allah’ıma şükürler olsun bu kızımda sağlıklı ☺️Ben hep oğlum oldun istedim bana erkek çocukları daha afacan daha şirin gelir ne bileyim çok yakın arkadaşlarımın çocuklarını bile oğlum diye severdim içim giderdi hep baktıkça düşünün burnu akan pis üstü başı olsa gider öper kucaklardım 😁😁😁hep derdim olsun da sünnet ettireyim asker görür duygulanırdım eşim benim tam zıttım hiç farklı istemez sağlıklı oldun bana yeter der 😁 daha. Artık Doğurmayı düşünmüyorum kızlarımı okutucam omlara güzel hayat sunayım yeter tek derdim bu Rabbim vermediyse vardır bi hayır kuzularım hayırlı güzel evlatlar olsun hepimizin evlatları olsun 🥰