Pasam55 Bıkmak ne kelime aksama kadar yoruyorlar🤭 bu halimle biraz zorlaniyorum onların enerjisine yetismeye şimdi ikiside uyuyor ben kendimi yanlız hissediyorum 🤔 bu annelik bambaşka bi duygu walla rabbim her isteyene nasip etsin inşallah 🤲
Strong_mother01 Pasam55 aynen canım ya duygularımı tarif ettin gerçekten allah tokluklarını vermesin inşallah 🥰🤣
Strong_mother01 Muczembenm21 benimde eşim erkek olsun istiyordu canım bizde de ufak da olsa öyle bir algı var allah inşallah emeklerimizi boşa çıkarmasın hayırlısıyla büyüsünler 🥰🌺😍💓
Rabismomm4 Strong_mother01 kalır canım bende öyle diyordum şimdi kucağımıza almak için gün sayıyoruz 😃💙
Pasam55 Rabismomm4 kişiden kişiye değişiyor sanırım bu benim dördüncü hamileligim ilk oğlumu kaybettim. 2 oğlum var buda erkek Allah nasip ederse.
Rabismomm4 Pasam55 olabilir ben hep denk geldim hatta görümcem bile 3 erkek bir kız çok var dönüyor diyen
nurdane3504 Strong_mother01 canım tahmin edebiliyorum benim yengem de üçüncü gebeliginde oğlu olduğunu öğrenmişti tabi en başta sağlık ama çok da kızı olmasını istiyordu adını bade koyucam hep diyordu ama nasip diyelim üç oğlu var şimdi Rabb’im herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah sizinde olur 🤲🏻🤗
Ask7171 Strong_mother01 benimde iki oğlum var ve 3. De oğlan bende çok istedim kız olsun diye ama demekki hayırlısı buymuş oğlu olan kız kızı olan oğlan ister bu böyle rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
annesininpirensesi Strong_mother01 Benim iki kizim var okadar dua ettim ki oglum olsun diye yani bekarken bile oglum olsun istiyodum iki kizim var tirnaklari kirilsa inan canim yaniyo iyiki kizlarim olmus ucun cuye hamileyim bunda adak adadim oglum olsun diye erkegide tatmak istiyorum bekarligimdan erken kiyafeti alip koymustum o derece hz allh nasip etti oglum olacan insallh saglikli shhatli 🤗
rukiyeeefeee Strong_mother01 benim de iki oğlum var kızım olması için ilk hamile kaldığından itibaren duasını okudum sürekli elhamdulillah kızım olacak banada hep dediler senden kız çıkmaz yine erkek olur diye hatta karnımı gören senin bu kız karnı değil sivri erkek karnı gibi diyolar hep bugün doktora yine sordum kız dedi hocam sizden başka herkes erkek diyolar dedim Allah Allah nerden biliyolarmış diyo karnımın siveriliğinden dedim bi güldü adamcağızz 😂32+3 haftalığız
Gulcemal rukiyeeefeee kiz olmasi icin ne duasi okudnz benmde bi oglm var karnmdakine de erkek dediler kiz olsa iyi olurdu ama hayrlsii diyelm
gulin-35 Strong_mother01 ınsan ıkı duyguyu da yasamak ıstıyor ama rabbım ne layık gormusse vardır bı bıldıgı hayrlı evlatlar olsunlar ınsallh 😀
rukiyeeefeee Yaseminberat00 aliimran suresi 36. Ayeti okuyun sürekli ben sürekli okudum ezberledim cinsiyeti öğrenene kadar sürekli aklıma geldikçe okudum yine aliimran suresi 38. Ayet te erkek bebek için okunulması uygun
Ozlemtpl Rabismomm4 benimde 3 kızım var şuan dördüncü ye hamileyim cinsiyetimiz erkekmis😊💙 rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah. Tatbiki kimse evlat ayrımı asla yapmaz ama insan değişik te olmasını istiyor o duyguyuda tatmak istiyor. Rabbim öncelikle sağlıklı hayirli eli ayağı düzgün evlatlar nasip etsin hepimize insallah 😍
Rabismomm4 Ozlemtpl aynen canım insan oğlu iki meyveden tatmak istiyor.bence de evlat ayırt etmek değil .sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah rabbim cümlemize 💙🤲
Melikezel Strong_mother01 öncelikle hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza bende 3. Bebeğime hamileyim iki oğlum var henüz cinsiyeti bilmiyorum ama hissediyorum ki bu da erkek 🙈 ama inanın aklıma bile gelmiyor hiç illa kızım olsun diye tutturan bir olmadım sağlıklı ve hayırlı bir evlat olmaları en önemlisi 💜🙏🏻🙏🏻
Pambix Strong_mother01 tabi ki normal insanoğlu elinde olmayanı ister her ikisininde tatmak ister bunda gocunulcak bı durhm yok ama olana da şükretmek lazım dua edip olmadıysa vardır bı hayır diyip kıymet bilmemiz lazım etraf çok şey söyler kulak asmamak lazım sanki siparişle oluyormuş gibi konuşurlar. Allah ne takdir ederse o olur .benimde bir oğlum var ikincisiyide isterdim kız olsun onu da tadalim ama yüksek ihtimalle tahmine ve hislerime göre ikinci bebegimde erkek 😊 sağlıklı hayırlı evlat olsunlar inşallah gelinlerimiz kızlarımız gibi olsunlar
Kbra_em Strong_mother01 haklısın insan ikisinide tatmak istiyor.. Rabbim şu mübarek ayda gönlümüzden geçeni hayırlı sağlıkla versin inş.