Strong_mother01 Bugün 3.ncü gebeliğimin de erkek olduğunu öğrendim benim gibi sürekli erkek doğuranlar var mı 😌😌 herseyde önce sağlık ama insanın kızı olmasını istemesi de normal heralde lütfen yargılamayın 🌺
Mizgin2020 Strong_mother01 öyle düşünme herşeyin hayırlısı bunda da vardır bir hayr sağlıklı olsun hayırlınolsun eksikliğini yaşama da belki rabbim onu da nasip eder 🥰
balbocegimm Strong_mother01 haklısın cnm insan hangi duyguyu tatmadiysa onu ıstiyor benimde 2 kızım var bu . 3.gebeligim birde oglum olsun istiyorum
Biranne2 Strong_mother01 insan her meyveyi de tatmak ister asla yargılanmaz sen sonuçta erkek oldu diye evlat yerine koymamazlık yapmıyorsun ki ama işte bunlar da takdir olmayınca olmuyor 3 erkek evladın var ama inşallah 3 tane de gelinin kızın olacak bu açıdan düşün 🥰
Mrvksm Strong_mother01 yargılanacak bir durum değil bence ama sıkma canını bebişine odaklan 🥰 cinsiyet bizim karar verebileceğimiz bir konu değil, ama nasıl yetiştireceğimiz bizim elimizde 😊
Strong_mother01 Mizgin2020 allah razı olsun canım hepsi arka arkaya olduğu için çok yoruldum kız olursa biraz tesellim olur diyordum ama tabi hep ağzımda hayırlısı olsun lafı vardı 🥰☺️
Bernabadeberra balbocegimm bende aynı canm 2 kızım var bununda erkek olsun cok ısterım tabı pnce sağlıklı olsun da ama yıne kız hıssedıyorum 🤗 bırde kazayla hamile kaldım 8 haftalıkken ogrendım hamılelgımı
Strong_mother01 Biranne2 inşallah bu dünyada bu gidişatta o günleri de görmek nasip olur canım dediğin gibi belki gelin olarak kızım yerine katarım o bakıl açısı da güzel çok teşekkür ederim 🥰🌺
Pasam55 Strong_mother01 Bende 25 haftaya girdim benimde 3. Oğlum olacak inşallah o duygu her erkek annesinde var sanırım. Allahım sağlıklı sihatli kucagimiza almayı nasip etsin inşallah bunda da vardır bi hayır rabbim hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🤲
Strong_mother01 Pasam55 yani hiç kızım olmayacak gibi geliyor insana ama dediğin gibi çizimde kısmetimiz de sanırım böylesi varmış allahım eksikliğini göstermesin 10 tane de erkek olsa hepsini ayrı severiz bence evlattan hiç bıkılır mı degil mi 🥰🥰
Biranne2 Strong_mother01 kesinlikle üzülme her şeyde bir hayır vardır belki seni çok sevecekler evlat gibi olacaklar 🌸🌸
Strong_mother01 Biranne2 aynen canım şimdiden zaten çok düşkünler inşallah vatana millete hayırlı merhametli parmakla gösterilen evlatlarımız olur ahlakı güzel olsun inşallah 🥰🌺
Rabismomm4 Strong_mother01 Genelde 3 çocuktan sonra hep dönüyor benimde 3 kızım var hamileyim oğlum olacak inşaallah eltimin 3 oğlu var 4. cu kız oldu çevremde hep öyle annem de öyle oldu mesela 🤷
Pasam55 Rabismomm4 kişiden kişiye değişiyor sanırım bu benim dördüncü hamileligim ilk oğlumu kaybettim. 2 oğlum var buda erkek Allah nasip ederse.
Ozlemtpl Rabismomm4 benimde 3 kızım var şuan dördüncü ye hamileyim cinsiyetimiz erkekmis😊💙 rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah. Tatbiki kimse evlat ayrımı asla yapmaz ama insan değişik te olmasını istiyor o duyguyuda tatmak istiyor. Rabbim öncelikle sağlıklı hayirli eli ayağı düzgün evlatlar nasip etsin hepimize insallah 😍
Elbet-birgun-kavusacagiz Strong_mother01 cinsiyet erkekten gelen bisey. Esinizden kiz gelmezse hep erkek dogurursunuz evet🤣 ama hayirli evlat saglikli olsun da gerisi onemli degil bence🌸
Strong_mother01 Elbet-birgun-kavusacagiz aynen bende aynısını bugün eşime söyledim sende Y kromozomu yok sanırım tükenmiş diye 🤣🤣 X gönderiyor her gebelikte 🥱 allah razı olsun çok teşekkürler 😍
Muczembenm21 Strong_mother01 Yanlış anlamayın lütfen anneminde hep kız çocuğu olmuş . beş kız kardeşiz birde oğlan olmuş sonunda .Bizim yaşadığımız yerde erkek çocuk daha değerlidir . Allah’ın elinde herşey .İnşallah hayırlı evlat olurlar .
Strong_mother01 Muczembenm21 benimde eşim erkek olsun istiyordu canım bizde de ufak da olsa öyle bir algı var allah inşallah emeklerimizi boşa çıkarmasın hayırlısıyla büyüsünler 🥰🌺😍💓
momsboys Strong_mother01 canım benimde 2. erkek son bir limit koydum eger oda erkek olursa kaderime razı olcam😅😅