kucuktosbik27 Alara005 37+5 teyim kontrolüm vardı bebişim baya aşağı inmiş bacaklarım aşırı ağrıyor zaten sancımda var ara ara ama açılma yok bayramda doğruma dedi doktor😅 bayramdan sonra tekrar kontrolüm var pazar akşamından sonra bol bol spor yapmayı planlıyorum korku falan yokta endişeleniyorum arada napıcam diye hayal gibi geliyo hala 😅
Merve50 Alara005 canım bende tam 35 hafta olucam ama bişey sorucam azıcık yürüsem kaşık ağrısından adım atamayacak duruma geliyorum sende öyle bir durum yaşadın mı
Alara005 Merve50 benim ki asagi iniyor hareket edemiyorum sanki yürürken değilde uzanırken oluyor mesela
Merve50 Alara005 He anladım canım benimde tam tersi dışarıda azıcık yüreyeyim eve geldiğimde adım atamayacak hale geliyorum
Aysun1983 Alara005 00:00 37+4 oluyoruz ve geri 7 gün kalmış oluyor korku heyecan yok sadece spinal yapıcam dedi doktor bi acaba yaşıyorum daha önce genel anestezi almıştım ve içimde çok büyük bir huzur var inşallah herşey çok güzel olacak içim oldukça huzur dolu 🥰 bereketiyle gelsin yavrularımız inşallah
gamzelianne1 Alara005 yok istesem de sagolsun annem yedirmiyor bi de ne hikmetse tuzlu yiyesim gelmio cok sukur 😌
Aysun1983 Alara005 anestezi direk bebeğe gidiyor dedi ama bende kızımı genel olarak yaptım her doktor farklı cnm bir sorun olacağını düşünmüyorum ben rahat ol cnm çünkü çok fazla sürmeden bebek alınıyor zaten
2prensin_annesi Alara005 evt çok şükür 18 mayis sezeryan riskli bi gebelik geçirdim sezeryandi riskli olcak çok korkuyorum heyecanlıyım kafam karmakarışık 🙈
Yldz_sl 00.00 itibariyle 37+3 🐣 dün geceden beri ara ara sancılarım var ve bugün belim çok ağrıdı bayramda gelir gibi hissediyorum 🙈 yarın kontrole gidicem umarım sağlıkla kolay bir doğum olur hem heyecan hem korku değişik duygular içindeyim🐥
Alara005 Yldz_sl ya karında mk agri kasıkta mi oluyor bayram bebisi olur belki de hauirlisi olsun sağlıkla gelsin