Alara005 Hosgeldin 37.hafta diyelim 00.00dan sonra heyecan var mı doğuma yaklaşanlar neler yapıyorsunuz az kaldi heyecan korku hep bir arada
Yaprakdokumusever Alara005 açıklık olması için çabalamaya başlıyorum 😁 bundan sonra her şey 40 ı görmeden doğurmak için 🤣
gamzelianne1 Alara005 insallah canimm ama evde oldugum icin gecmiyor 🙄 insallah 3 aydan snrasi cabuk gecer
Alara005 gamzelianne1 insallah biraz ben son 2 aydır zorlandım dikkat edin tuzlu yemeyin tansiyon çıktı bende
gamzelianne1 Alara005 yok istesem de sagolsun annem yedirmiyor bi de ne hikmetse tuzlu yiyesim gelmio cok sukur 😌
Mdneee123 Yaprakdokumusever biz boşuna kendimizi yirtiyoruz bende öyle diyordum fakat 40+4 ama ne gelen var ne giden
Irmak-00 Alara005 37 haftalık olduk planlı sezeryan ile 21 mayisa doğum var inşallah heyecandan çok korku var sadece ne olacak nasıl olacak korkusu 🤷🏻♀️😁
Canmamy BiZde 24 üne kadar bekleyecegiz baktık gelmiyor 24 sezeryan olacağım hemen gelsin istiyorum 24 üne kadar günler nasıl gececek ki