2prensin_annesi Alara005 evt çok şükür 18 mayis sezeryan riskli bi gebelik geçirdim sezeryandi riskli olcak çok korkuyorum heyecanlıyım kafam karmakarışık 🙈
Alara005 Yldz_sl ya karında mk agri kasıkta mi oluyor bayram bebisi olur belki de hauirlisi olsun sağlıkla gelsin
2prensin_annesi Alara005 sizin ne kadar kaldı rabbim sağlıklı sihatli çocuklarımızı kucagimiza almayı nasib etsin inşallah
Aysun1983 Alara005 anestezi direk bebeğe gidiyor dedi ama bende kızımı genel olarak yaptım her doktor farklı cnm bir sorun olacağını düşünmüyorum ben rahat ol cnm çünkü çok fazla sürmeden bebek alınıyor zaten
Alara005 Aysun1983 bende kist var doktor eğer kolay yerdeyse alirim dedi korkuyorum işte ilk defa genel.anestezi alacagim
Aysun1983 Alara005 keşke bana da yapsa doktorum 😀ben sevenlerdenim valla ohhhh bi uyuyorsun deliksiz süper valla 😍
IlkMucizem_61 Alara005 aynen ya sağlık gelsinlerde başka birşey istemiyorum ne kadar kaldi doğumunuza kız mı erkek mi🥰🥰
Ecaglaagt Alara005 40tan sonra açılma sancı olmazsa suni sancı yine olmazsa sezaryen.1 haftam daha var ama gelecek gibi değil 😀