Tugcekrc papatya56 Öyle oldu canım erken öğrendim ama test belli yanlışlık olur diye 1 hafta daha tuttum kendimi kan testimi görmeden inanmadım 😅 bence ne olursa olsun kan testine güven
gzdgns papatya56 benim adete 14 gün vardı normal testlerden yaptım 3 defa 😅 hepside pozitif cıktı sonra kan verdim 444 cıktı.
papatya56 Royem62 Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasıp etsın test aldım beklıyorum bende salı gunu olmam lazım
papatya56 Royem62 Sagol canım Allah razı olsun ıkı düşügüm var gogusimde kabarcıklar oluştu akıntım var belım agrıyo
Royem62 papatya56 inşallah bebiştendir bunlar kuzum dualarımda hepiniz varsınız ❤️ sende bana dualarını eksik etme cuma günü bende test yapıcam
papatya56 greybrde Canım test yaptımda çok asirı derecede bi silik cızgı cıktı ben bıle zor görüyorum var mı yok mu anlayamadım
greybrde papatya56 5 dakka içinde çıktı ise muhtemelen vardır 😍😳 5 dakka sonra çıkan sonuç geçersiz 😔
papatya56 Cansel0694 Bende test yaptım canım dayanamadım iki çizgi cıktıda cok silik var mı anlamadım fotograf atamıyorum
CansuDRY papatya56 https://imgyukle.com/ Buraya yükle canım. Sonra resme basılı tutup kopyala de ve burada yoruma yapıştır.