Halidebilbik papatya56 ben normal kaset test ile 8 günüm varken öğrendim çizgisi baya belliydi çok şaşırmıştım
Nymphadoraa Cansueslioglu 6 Mayıs tam yumurtlama zamanı ise ortalama 12 gün sonra belli oluyor. Benim pik tarihinden 11 gün sonra erken gebelik testinde silik çıkmıştı
greybrde papatya56 evet çok şükür 13 hafta olduk rabbim isteyen herkese versin ama o ay yaptığımda değilmişim o yüzden sonuç hep negatif oldu 😂
Astrotuba papatya56 ben adetten 1gün once yaptım net kırmızı çizgi çıkmıştı o yüzden kesin 6 gün oncesini gösterir. Ben erken gebelik testlerine güveniyorum
Astrotuba papatya56 bence yapın inşallah pozitiftir ama negatifse bile çok üzülmeyin 2 gün sonra yine yaparsınız hemen çıkacak diye bi şey yok kimisi idrarda hiç görünmüyor kanda çıkıyor
Guliz00 papatya56 papatya56 ben adetime 1 hafta kala kan testi yaptırdım onda bile çıkmadı üzülmüştüm hatta ama sonra adetim gecikti 3 gün ondan sonra kan testi yaptırdım tekrar bu sefer çıktı en güvenilir sonuç kan testi kesinlikle birde döngüyü beklemek lazım